Chcesz dotrzeć do
nieograniczonej liczby klientów
w trzynastu krajach?

A może nie masz jeszcze
własnej strony WWW
lub Twoja strona
jest mało efektywna?

Pomożemy Ci dotrzeć z ofertą
do klientów w trzynastu
krajach

Pomożemy Ci dotrzeć z ofertą
do klientów w trzynastu
krajach

Pomożemy Ci dotrzeć z ofertą
do klientów w trzynastu
krajach

Konfiguracja oferty

Krok 1. Rejestracja i logowanie.

Podaj swój adres mail i utwórz hasło. Nasz system wyśle Ci wiadomość na skrzynkę e-mail, prosząc o autoryzacje poprzez kliknięcie linka. Po kliknięciu linka zostaniesz przekierowywany do zakładki zaloguj się, gdzie musisz podać wpisany przed chwilą adres e-mail i utworzone hasło.

W ten sposób ochraniamy Cię przed nieautoryzowanym użyciem Twojego adresu e-mail.

 

Krok 2. Wybierz liczbę krajów, w których chcesz
promować swoją firmę.

Nasz system funkcjonuje w trzynastu krajach, w każdym z tych krajów nadamy twojej stronie własny adres internetowy. Aby zapoznać się szczegółowo kliknij Domeny.
 

Wybierz z listy ogólnie ilość krajów, w których chcesz promować swoją firmę. W kolejnych etapach wybierzesz szczegółowo jakie to będą kraje.

Wybierz okres rozliczeniowy (miesiąc, kwartał, rok). Im dłuższy okres tym korzystniejsza cena.

Wybierz interesujące cię branże na potrzeby katalogów tworzonych bezpośrednio w językach narodowych krajów, gdzie się będziesz promował.

Na tej podstawie, już na początku drogi, system powie Ci jakie są ostateczne koszty promocji.

 

Krok 3. Zdefiniuj frazy, czyli słowa opisujące Twoją działalność.

Powiedz nam w 2 – 4 słowach co sprzedajesz, np. sprzedaż jabłek, produkcja owoców, sprzedaż mięsa, projektowanie stron www, produkcja soków, świeży sok z wiśni, itp. Każda fraza powinna zawierać minimalnie 3 znaki i nie powinna być dłuższa niż 40 znaków. Frazy opisują dokładnie profil firmy czyli to, czym klient zajmuje się lub co chce promować za granicą.

 

Krok 4. Określ słowa kluczowe i wybierz konkretne kraje promocji.

Na podstawie podanych wcześniej fraz, nasz system podpowie Ci  słowa kluczowe. Możesz skorzystać z podpowiedzi oraz dopisać samemu dodatkowe słowa kluczowe.

W tym kroku wybierz także konkretne kraje, w których chcesz się promować. Możesz wybrać tylko tyle krajów, ile określiłeś w kroku 2.

 

Krok 5. Wybór adresów internetowych (promujących
klienta w danym kraju)

Na podstawie podanych wcześniej słów kluczowych i fraz, nasz system zaproponuje Ci listę adresów internetowych, w wybranych przez Ciebie krajach. Możesz również, wpisać własną propozycję adresu internetowego dla każdego kraju osobno.
 

Nie musisz znać języka kraju, w których chcesz się promować  - nasz system przygotuje za Ciebie tłumaczenia w językach wybranych krajów.  Pamiętaj jednak aby budować zdania proste.
 

Ze względu na ograniczenia niektórych przeglądarek, system tworzy fonetyczną formę napisów cyrylicą. Jest to spójne z zasadami pozycjonowania Google.

 

Krok 6. Zestawienie wybranych ofert i podsumowanie zamówienia.

W tym etapie system poprosi Cię, o wpisanie wiodących produktów lub usług które oferujesz. Powinieneś krótko opisać (w 2-3 słowach) każdy oferowany przez Ciebie produkt lub usługę. Np.: Sprzedaż Jabłek Idared, Sprzedaż Jabłek Cortland, Jabłka Elisa, Projektowanie stron www, Naprawa rowerów,   itp.
 

Przed ostatecznym zatwierdzeniem zakupu, system wyświetli szczegóły zamówienia.
 

Jeśli zamówienie jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami, wypełnij jednorazowo wygenerowany formularz zamówienia i zatwierdź go. Zostaniesz przekierowany do zakładki płatności, gdzie wygenerowana jest już faktura pro forma.  Na zapłatę masz 7 dni. Po tym czasie system zablokuje usługę.
 

Wskazówka: W trakcie procesu dodawania firmy, możesz mieć wrażenie że powtarzasz niektóre czynności. Nic bardziej mylnego. Zarówno opis fraz (Krok 3) jak i opis słów kluczowych (Krok 4),  określenie produktów wiodących (Krok 6), a także utworzenie stron opisowych produktu (Krok 7) - są bardzo ważnymi elementami funkcjonowania systemu i spełniają zupełnie inne role w systemie. Wszystkie dane zostaną przetłumaczone i wykorzystane do bardzo skutecznej  promocji Twojej firmy w wybranych krajach.
 

Stworzyliśmy możliwie najprostszy w obsłudze interfejs dla użytkownika. Pod tym uproszczonym interface kryje się jednak bardzo skomplikowana wewnętrzna struktura systemu.

 

Krok 7. Ostatnim krokiem jest szczegółowa konfiguracja oferty.

Teraz wykonaj jeszcze kilka prostych czynności... 
 

Wskazówka: jeśli korzystasz z wbudowanego modułu translacji, staraj się tworzyć zdania proste w swoim przekazie.  W przypadku popełnianych błędów stylistycznych czy ortograficznych algorytm tłumacza może potraktować słowo lub grupę słów (zdanie) jako nie nadające się do tłumaczenia. Podczas tworzenia oferty i stron opisowych zwracaj uwagę na poprawną polszczyznę - stosuj zasadę więcej prostych zdań = dokładniejsze tłumaczenie. 
 

Po pierwsze - Utwórz swoją ofertę
W zakładce "Oferta" dodaj pojedynczo te produkty lub usługi, które chcesz promować w wybranych przez siebie krajach. Opisz je szczegółowo. Dzięki wbudowanemu edytorowi tekstu wprowadzisz treść i dodasz zdjęcia.

 

Po drugie - Utwórz własne strony opisowe
W poprzednim kroku dodałeś oferowane przez siebie produkty lub usługi. Teraz skorzystaj z wbudowanego systemu zarządzania treścią (CMS), który umożliwi Ci łatwe utworzenie dowolnych stron opisowych np.: O firmie, O regionie itd. Dzięki wbudowanemu edytorowi tekstu wprowadzisz treść i dodasz zdjęcia.

 

Pewnie już wiesz, że nasz system automatycznie dokona niezbędnych tłumaczeń na wybrane przez Ciebie języki krajów, w których chcesz się promować? Tak - to właśnie tak działa. 
... a jeśli zechcesz dodać własne tłumaczenia, zrobisz to bez żadnych ograniczeń! 

 

Po trzecie - Skonfiguruj formularz kontaktowy
Dodaj osoby lub działy, z którymi powinni kontaktować się Twoi potencjalni klienci przez Formularz kontaktowy znajdujący się na Twoich zagranicznych stronach Internetowych. Wystarczy, że podasz adresy e-mail oraz parametry opisujące kontakt. 

 

Po czwarte - Skonfiguruj subdomeny
W trosce o zachowanie standardów związanych z pozycjonowaniem stron Internetowych każda strona posiada pewne znaczniki (meta tagi) ukryte w kodzie strony. 

Są to odpowiednio: 
Title: czyli nagłówek strony 
Keywords: czyli słowa kluczowe dla zawartości strony 
Description: czyli krótki opis zawartości strony

Nasz system dba o to aby automatycznie uzupełnić zawartość tych pól nie tylko w rodzimym języku ale również w językach wybranych krajów.

W zakładce Konfiguracja subdomen możliwa jest jednak edycja tych znaczników dla wszystkich wersji globalnie oraz indywidualnie dla każdej wersji językowej.
Prawidłowe skonfigurowanie tych znaczników znacznie przyspiesza proces pozycjonowania strony w katalogu Google'a.
 

Po piąte - Możesz utworzyć konta moderatorów
Jeśli nie masz czasu zarządzać systemem osobicie, dajemy Ci możliwość utworzenia kont moderatorów, którym dowolnie rozdzielisz zadania np.: c.

 

Po szóste - Możesz zlecić nam korektę tłumaczeń
Nasz system posiada wbudowany, dobrej jakości, automatyczny translator, który dokonuje niezbędnych tłumaczeń na wybrane przez Ciebie języki krajów, w których chcesz się promować. 
Możesz jednak skorzystać z naszej dodatkowej ofery, na preferencyjnych warunkach, profesjonalnych tłumaczeń - korekty tekstu przetłumaczonego przez automatyczny translator. Zyskujesz 100% pewności, że Twoja wizytówka będzie w pełni profesjonalna.


 

Umieszczona w prawym górnym rogu "ikona klucza" oferuje Ci kilka dodatkowych funkcjonalności


Płatności - sprawdzaj stan swoich płatności.
Statystyki odwiedzin - sprawdzaj statystyki odwiedzin swoich stron.
Dane firmy - tu możesz modyfikować podstawowe dane Twojej firmy.
Baner wizytówki - ustaw swój własny baner reklamowy na swoich stronach lub logo swojej firmy.

Wyloguj się - kończy pracę z programem.


 

 

 

Nasz inteligentny system uzyskał bardzo wysoką ocenę ekspertów, dzięki której otrzymaliśmy dofinansowanie na realizację z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
 

 

Projekt: „Platforma POLSKA – WSCHÓD, internetowy branżowy system promowania firm na rynkach wschodnich”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013